Publicare anunturi Libertatea, ziar national, 250.000 exemplare/editie

Diverse

Publicati acum anuntul online pe 33 site-uri + 1 aparitie intr-unul din ziarele: Anuntul Telefonic, Ziarul de Pierderi®, Ziarul Locuri de Munca®, Ziarul Anunt de Mediu®, Ziarul Juridic (in functie de categorie)! Pret - 50 Lei, maxim 40 cuvinte. Lista tuturor site-urilor si modalitatile de plata le gasiti sub formularul de publicare al anuntului.
Publica acum

Convocator Societatea Eastern European

Valabil in:
Diverse Toata tara
     Publicat in: 20 Mar 2023
CONVOCATOR Societatea Eastern European Consultant S.R.L., cu sediul in Bucuresti, str. Cristian Popisteanu nr. 2-4, etaj 2, birou 4, sector 1, J40/20489/1993, CUI 4627410, prin Dranga Doina, in calitate de administrator unic al Societatii Centrul de Afaceri Romania S.A, cu sediul in Bucuresti, C.A. Rosetti nr. 11, sector 1, J40/19817/1994, C.U.I. 6366478, In conformitate cu art. 117 din Lg. 31/1990, convoaca Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor Societatii Centrul de Afaceri Romania S.A., pentru data de 30.05.2022, ora 12.00, care va avea loc in Bucuresti, str. Cristian Popisteanu nr. 2-4, etaj 2, birou 4, sector 1, cu urmatoarea: ORDINE DE ZI: 1. Analiza si aprobarea tuturor situatiilor financiare anuale aferente perioadei 01.01.2021-31.12.2021, respectiv bilantul contabil la data de 31.12.2021, contul de profit si pierdere la data de 31.12.2021, date informative pentru exercitiul financiar al anului 2021, inventarierea generala a patrimoniului la data de 31.12.2021, raportul de gestiune al administratorului si descarcarea de gestiune a administratorului, pentru exercitiul financiar aferent anului 2021. 2. Diverse. In cazul in care la prima convocare nu sunt indeplinite conditiile legale de cvorum, a doua convocare a Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor va avea loc in data de 31.05.2022, ora 12.00, in Bucuresti, str. Cristian Popisteanu nr. 2-4, etaj 2, birou 4, sector 1, ordinea de zi a acesteia ramanand nemodificata. In conformitate cu dispozitiile art. 123 alin. 2 din Legea nr. 31/1990, data de referinta pentru actionarii societatii este 14.05.2022.

Sprl Lichidator Judiciar Debitorului Balkan

Valabil in:
Diverse Toata tara
     Publicat in: 20 Mar 2023
IS-ROM SPRL, lichidator judiciar al debitorului BALKAN RO TRADE & CONSTRUCTION S.R.L., in faliment, ("Debitorul") organizeaza licitatie publica pentru vanzarea bunurilor mobile identificate in proprietatea Debitorului. Valorificarea bunurilor mobile ale Debitorului se va face prin vanzare la licitatie publica, fie individual, fie in bloc, in functie de intentia exprimata de potentialii cumparatori care participa la licitatie, la un pret de pornire de 70% din valoarea de evaluare a acestora. Licitatiile vor avea loc in datele de 27.04.2022, 04.05.2022, 05.05.2022 ora 14,00 la sediul lichidatorului judiciar din Bucuresti, str. Ion Campineanu nr. 11, etaj 2, sector 1. Detalii privind bunul scos la vanzare se regasesc in caietul de sarcini care poate fi achizitionat de la sediul lichidatorului judiciar. Pentru informatii suplimentare va puteti adresa lichidatorului judiciar la tel: 021-3123388; email: office@is-rom.ro, catalin.cotorogea@is-rom.ro.

Mostenitorii Defunctei Milca Sunt Asteptati

Valabil in:
Diverse Toata tara
     Publicat in: 20 Mar 2023
Mostenitorii defunctei MILCA ANA sunt asteptati sa se prezinte in data de 12 mai 2022, orele 12:00 la Biroul Notarial Florea Maria & asociatii, din Bucuresti, Calea Dudesti nr. 105, pentru dezbaterea succesiunii.

Subsemnata Bulea Mariana Liliana Declar

Valabil in:
Diverse Toata tara
     Publicat in: 20 Mar 2023
SUBSEMNATA BULEA MARIANA- LILIANA DECLAR PIERDUTA SCRISOAREA DE INFORMARE SERIA SOP,  NR. 0000248. O declar nula.

Subsemnatul Chirea Calitate Anunt Termen

Valabil in:
Diverse Toata tara
     Publicat in: 20 Mar 2023
Subsemnatul , CHIREA ION, in calitate de fiu, anunt termen de judecata in procesul privind declararea judecatoreasca a mortii mamei mele, MANOLACHE MARIA, nascuta la data de 20.06.1936 in cadrul dosarului nr. 32758/212/2021 aflat pe rolul Judecatoriei Constanta la data de 15 iunie 2022, ora .8.30, complet C15, sala 3. Numita MANOLACHE MARIA este invitata sa se prezinte la termenul de judecata!

Anunt Privind Deschiderea Procedurii Declarare

Valabil in:
Diverse Toata tara
     Publicat in: 20 Mar 2023
Anunt privind deschiderea procedurii de declarare judecatoreasca a mortii fratelui meu Ghemes Petru.Subsemnata Ghemes Melania Aurelia, public prezentul anunt de deschidere a procedurii de declarare judecatoreasca a mortii fratelui meu Ghemes Petru, nascut la 15.06.1973 si rog pe orice are vreo informatie desore aceasta persoana sa o comunice la dosarul 3255/177/2021 aflat pe rolul Judecatoriei Timisoara cu termen la 26.05.2022 complet C14, ora-9.00

Prod Services Market Sediul Social Gurele

Valabil in:
Diverse Toata tara
     Publicat in: 20 Mar 2023
S.C. T.N.G PROD SERVICES MARKET S.RL. , cu sediul social in Oraș Măgurele, Str. Reactorului, nr.28, camera 2,etaj 1, inmatriculata sub nr. J23/4741/2017, C.U.I. RO23903296 reprezentata legal prin dna.Bucur Minodora in calitate de Administrator, anunţă publicul interesat asupra faptului că a fost inițiată documentația de urbanism PLAN URBANISTIC DE DETALIU "CONSTRUIRE Locuințe inșiruite cu regim de inălțime P+1E+pod", Strada N.D. Cocea nr.89-91, sector 5, București. Documentele aferente documentației P.U.D. pot fi consultate pe site-ul primăriei Sectorului 5 la Secțiunea Informare și consultare publică documentații P.U.D. (https://sector5.ro/documentatii-pud/)

Prod Services Market Sediul Social Oras

Valabil in:
Diverse Toata tara
     Publicat in: 20 Mar 2023
S.C. T.N.G PROD SERVICES MARKET S.RL. , cu sediul social in Oras Magurele, Str. Reactorului, nr. 28, camera 2,etaj 1, inmatriculata sub nr. J23/4741/2017, C.U.I. RO23903296 reprezentata legal prin dna. Bucur Minodora in calitate de Administrator, anunta publicul interesat asupra faptului ca a fost initiata documentatia de urbanism PLAN URBANISTIC DE DETALIU "CONSTRUIRE Locuinte insiruite cu regim de inaltime P+1E+pod", Strada N.D. Cocea nr.89-91, sector 5, Bucuresti. Documentele aferente documentatiei P.U.D. pot fi consultate pe site-ul primariei Sectorului 5 la Sectiunea Informare si consultare publica documentatii P.U.D. (https://sector5.ro/documentatii-pud/)

Eventualii Mostenitori Defunctului Craciun

Valabil in:
Diverse Toata tara
     Publicat in: 20 Mar 2023
Eventualii mostenitori ai defunctului Craciun Iulian decedat la data de 04.12.2019cu ultimul domiciliu com Moara Vlasiei sat Caciulati str Academiei Nr 18 jud Ilfov sunt invitati sa se prezinte la data de 15.06.2022,ora12.00 la sediul Biroului Individual Notarial Ivan Sanda-Tatiana din com Moara Vlasiei sos Eroilor Nr 201A jud Ilfov pentru a participa la dezbaterea procedurii succesorale a defunctului Craciun Iulian.

Fast Insolv Ipurl Notifica Tuturor Creditorilor

Valabil in:
Diverse Toata tara
     Publicat in: 20 Mar 2023
*FAST INSOLV IPURL notifica tuturor creditorilor debitoarei PHILIP STALCO IMPEX SRL cu sediul in Bucuresti str. Obcina Mare nr. 5 bl. A3 sc. A et. 4 ap. 15 sector 6 inmatriculata sub nr. J40/11516/2009 avand CUI 26289418 ca prin Incheierea din 31.05.2022 a Tribunalului Bucuresti in dosarul nr. 13463/3/2022 s-a dispus intrarea in faliment in procedura simplificata, stabilindu-se urmatoarele termene: pentru inregistrarea cererii de admitere a creantelor: 12.07.2022, pentru intocmirea tabelului preliminar al creantelor: 19.07.2022 si pentru afisarea tabelului definitiv al creantelor 02.08.2022. Data primei adunari a creditorilor: 21.07.2022.

Institutia Comppil Sediul Social Bucuresti

Valabil in:
Diverse Toata tara
     Publicat in: 20 Mar 2023
INSTITUTIA: SC TCE COMPPIL SA ORC J40/11054/2018, CUI: 1579653 SEDIUL SOCIAL: BUCURESTI, SECTOR 1 TELEFON: 0233/214233 E-MAIL: anca.rusu@tce3brazi.ro Nr. 37/06.06.2022 CONVOCATOR In conformitate cu prevederile Legii nr.31/1990 privind societatile comerciale, republicata, cu modificarile ulterioare si ale Statutului societatii, Consiliul de Administratie al SC TCE COMPPIL SA, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului Bucuresti sub nr. J40/11054/2018, cod de identificare fiscala 1579653, CONVOACA Pentru data de 11.07.2022, ora 12.00, la punctul de lucru din Piatra-Neamt, Aleea Tineretului, nr. 2-4, jud. Neamt, pentru actionarii evidentiati la R.V.M. Consult - Bacau, la data de referinta 23.06.2022, ADUNAREA GENERALA EXTRAORDINARA A ACTIONARILOR cu urmatoarea ORDINE DE ZI 1. Aprobarea schimbarii obiectului principal de activitate, respectiv: a) din domeniul principal de activitate cod CAEN 462, "comert cu ridicata al produselor agrícola brute si al animalelor vii", in domeniul principal de activitate, cod CAEN 682, "inchirierea si subinchirierea bunurilor imobiliare proprii sau in leasing"; b) din activitatea principala de activitate cod CAEN 4624, "comert cu ridicata al blanurilor, pieilor brute si al pieilor prelucrate", in activitatea principala de activitate cod CAEN 6820, "inchirierea si subinchirierea bunurilor imobiliare proprii sau leasing". 2. Aprobarea completarii activitatilor secundare cu activitatea cod CAEN 4624, "comert cu ridicata al blanurilor, pieilor brute si al pieilor prelucrate". 3. Actualizarea, respectiv completarea Actului Constitutiv al TCE Comppil SA in conformitate cu cele stabilite la punctele 1 si 2 din prezenta ordine de zi. 4. Imputernicirea domnului Ababei Vasile, in calitate de Presedinte al Consiliului de Administratie, sa semneze Actul constitutiv actualizat. 5. Imputernicirea doamnei Laiu Ruxandra, sa indeplineasca toate procedurile si formalitatile prevazute de lege pentru a duce la indeplinire hotararile A.G.E.A. 6. Diverse. Unul sau mai multi actionari reprezentand, individual sau impreuna, cel putin 5% din capitalul social, au dreptul, in scris, ca in termen de 15 zile de la data publicarii convocarii, sa introduca noi puncte pe ordinea de zi, cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre adoptare de adunarea generala. Fiecare actionar are dreptul sa adreseze in scris, in termen de 15 zile de la data publicarii convocarii, intrebari privind punctele de pe ordinea de zi, iar societatea comerciala are obligatia de a raspunde acestora, intreaga procedura desfasurandu-se cu respectarea confidentialitatii informatiilor, a intereselor comerciale ale societatii, precum si cu stabilirea in prealabil a identitatii actionarului si a numarului de actiuni detinut. Data de referinta este data de 23.06.2022, astfel incat numai persoanele care au calitatea de actionar la aceasta data au dreptul de a participa si a vota in cadrul adunarii generale. Daca prima AGEA nu poate lucra din cauza neindeplinirii cvorumului, cea de-a doua AGEA va avea loc a doua zi, respectiv data de 12.07.2022, in acelasi loc, la aceeasi ora si cu aceeasi ordine de zi, indiferent de cvorumul intrunit. Documentele si materialele informative referitoare la problemele incluse pe ordinea de zi se pot consulta si procura direct de la punctul de lucru al societatii din municipiul Piatra-Neamt, Aleea Tineretului, nr. 2- 4, judetul Neamt, incepand cu data de 04.07.2022. Relatii suplimentare pot fi obtinute la sediul societatii sau la telefon 0737504756. PRESEDINTE CONSILIU DE ADMINISTRATIE ABABEI VASILE

Primaria Comunei Argetoaia Argetoianu Localitatea

Valabil in:
Diverse Toata tara
     Publicat in: 20 Mar 2023
PRIMARIA COMUNEI ARGETOAIA
Str. C-tin Argetoianu, nr.186, localitatea Argetoaia , tel/fax 0251452701
Cod fiscal 4554190 , e-mail office@primaria-argetoaia.ro

Nr. 3996/10.06.2022

ANUNŢ

Consiliul Local Argetoaia, cu sediul in localitatea Argetoaia, str. C-tin Argetoianu, nr. 186, județul Dolj, in baza HCL nr. 24/31.05.2022, anunţă declanşarea procedurii de selecție a candidaţilor pentru postul de administrator public al societății de interes public local S.C. APA-CANAL ARGETOAIA S.R.L.
Această procedură de selecție se va derula in conformitate cu prevederile O.U.G. nr. 109/2011 privind guvernanţa corporativă a intreprinderilor publice cu completările și modificările ulterioare și HG nr. 722 /2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a unor prevederi din O.U.G. nr. 109/2011 privind guvernanţa corporativă a intreprinderilor publice.
Procedura de selecție cuprinde două etape succesive:
Etapa I - selecţia dosarelor candidaților.
Etapa a II-a - interviu pentru candidaţii declaraţi "admişi" după etapa I.

Conform Hotărarii Consiliului Local Argetoaia nr. 24/31.05.2022, cerințele care trebuie indeplinite de candidați sunt următoarele:
Au cetățenia rămana, cetățenie a altor state membre a UE sau a statelor aparținand Spațiului Economic European și domiciliul in Rămania
Cunoașterea limbii romane (scris și vorbit)
Capacitate deplină de exercițiu
Stare de sănătate corepunzătoare funcție pe care candidează, atestată pe bază de documente medicale
Nu a fost destituit dintr-o funcție publică sau nu i-a incetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare in ultimii 5 ani
Să nu fi desfășurat activitate de poliție politică, astfel cu este definită prin lege
Să nu aibă inscrieri in cazierul judiciar și fiscal
Să nu facă parte din mai mult de 3 consilii de administrație ale unor regii autonome sau societăți comerciale.
Studii superioare absolvite cu diplomă de licență
Vechime in muncă (după caz - vechime in specialitatea studiilor) - minim 2 ani
Este independent in sensul art. 1381 din Legea 31/1990, republicată
Criteriile propuse pentru selectarea persoanele care intenționează să ocupe postul de administrator public sunt următoarele :
Cunoștințe privind atribuțiile administratorului unei societăţi de interes public local;
Competenţă managerială (studii superioare; viziune strategică; luarea deciziei; managementul personalului; cunoştinţe specifice obiectului de activitate al societăţii; cunoştinţe privind bunele practici de guvernanţă corporativă);3. Competenţă profesională (comunicare, organizare, coordonare şi control)
Măsuri organizatorice propuse pentru selectarea persoanele care intenționează să ocupe postul de administrator public sunt următoarele :
inscrierea persoanelor interesate de ocuparea postului de administrator se va face pe bază de Scrisoare de intenție insoțită de un Curriculum Vitae la care se vor atașa documente justificative privind indeplinirea condițiilor de participare;
Verificarea indeplinirii criteriilor de selectare se va face de către o comisie stabilită de Consiliul local Argetoaia;
Termenul limită de depunere a dosarelor de către candidați este 5 iulie 2022 iar data organizării interviului de către Consiliul local Argetoaia este 15 iulie 2022.
Formularele stabilite prin procedura de selecție aprobată de consiliul local Argetoaia pot fi procurate de la sediul Primăriei Argetoaia.

Primar,
BEZNA MIRCEA

Cautam Student Studenta Angajare Compartiment

Valabil in:
Diverse Toata tara
     Publicat in: 20 Mar 2023
Cautam student/studenta pentru angajare in compartiment financiar/contabil cu perspective in cariera. Tel 0744 656 397

Pascal Sorin Ionel Declara Pierdut Contract

Valabil in:
Diverse Toata tara
     Publicat in: 20 Mar 2023
Pascal Sorin Ionel declara pierdut contract de vanzare cumpărare Nr. 37599 din data de 18.05.1994 incheiat intre Gyorgy Ferenc si R.A. Comprest Brasov.

Subsemantul Vilcu Petru Ovidiu Domiciliul

Valabil in:
Diverse Toata tara
     Publicat in: 20 Mar 2023
Subsemantul Vilcu Petru Ovidiu, cu domiciliul in București, sector nr.1, declar pierdut tichet de parcare pentru autoturismul marca Ford Fiesta cu nr. de inmatriculare B-700-VOP, tichet utilizat pentru accesul in parcarea aeroportului Henri Coandă, Otopeni. Cu ocazia publicării acestui anunț declar tichetul nul .

Data Iulie Tept Adunarea General Anual

Valabil in:
Diverse Toata tara
     Publicat in: 20 Mar 2023
In data 07 IULIE 2022 ora 19 , vă așteptăm la ADUNAREA GENERALĂ ANUALĂ.

Institutia Comppil Sediul Social Bucuresti

Valabil in:
Diverse Toata tara
     Publicat in: 20 Mar 2023
INSTITUTIA: SC TCE COMPPIL SA ORC J40/11054/2018, CUI: 1579653 SEDIUL SOCIAL: BUCURESTI, SECTOR 1 TELEFON: 0233/214233 E-MAIL: anca.rusu@tce3brazi.ro Nr. 45/05.07.2022 CONVOCATOR In conformitate cu prevederile Legii nr.31/1990 privind societatile comerciale, republicata, cu modificarile ulterioare si ale Statutului societatii, Consiliul de Administratie al SC TCE COMPPIL SA, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului Bucuresti sub nr. J40/11054/2018, cod de identificare fiscala 1579653, CONVOACA Pentru data de 08.08.2022, ora 11.00, la punctul de lucru din Piatra-Neamt, Aleea Tineretului, nr. 2-4, jud. Neamt, pentru actionarii evidentiati la R.V.M. Consult - Bacau, la data de referinta 15.07.2022, ADUNAREA GENERALA EXTRAORDINARA A ACTIONARILOR cu urmatoarea ORDINE DE ZI 1. Aprobarea schimbarii obiectului principal de activitate, respectiv: a) din domeniul principal de activitate cod CAEN 462, "comert cu ridicata al produselor agrícole brute si al animalelor vii", in domeniul principal de activitate, cod CAEN 682, "inchirierea si subinchirierea bunurilor imobiliare proprii sau in leasing"; b) din activitatea principala de activitate cod CAEN 4624, "comert cu ridicata al blanurilor, pieilor brute si al pieilor prelucrate", in activitatea principala de activitate cod CAEN 6820, "inchirierea si subinchirierea bunurilor imobiliare proprii sau leasing". 2. Aprobarea completarii activitatilor secundare cu activitatea cod CAEN 4624, "comert cu ridicata al blanurilor, pieilor brute si al pieilor prelucrate". 3. Completarea activitatilor secundare de activitate cu activitatea cod CAEN 1394, "fabricarea de odgoane, franghii, sfori si plase". 4. Actualizarea, respectiv completarea Actului Constitutiv al TCE Comppil SA in conformitate cu cele stabilite la punctele 1, 2 si 3 din prezenta ordine de zi. 5. Imputernicirea domnului Ababei Vasile, in calitate de Presedinte al Consiliului de Administratie, sa semneze Actul constitutiv actualizat. 6. Imputernicirea doamnei Laiu Ruxandra, sa indeplineasca toate procedurile si formalitatile prevazute de lege pentru a duce la indeplinire hotararile A.G.E.A. 7. Diverse. Unul sau mai multi actionari reprezentand, individual sau impreuna, cel putin 5% din capitalul social, au dreptul, in scris, ca in termen de 15 zile de la data publicarii convocarii, sa introduca noi puncte pe ordinea de zi, cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre adoptare de adunarea generala. Fiecare actionar are dreptul sa adreseze in scris, in termen de 15 zile de la data publicarii convocarii, intrebari privind punctele de pe ordinea de zi, iar societatea comerciala are obligatia de a raspunde acestora, intreaga procedura desfasurandu-se cu respectarea confidentialitatii informatiilor, a intereselor comerciale ale societatii, precum si cu stabilirea in prealabil a identitatii actionarului si a numarului de actiuni detinut. Data de referinta este data de 15.07.2022, astfel incat numai persoanele care au calitatea de actionar la aceasta data au dreptul de a participa si a vota in cadrul adunarii generale. Daca prima AGEA nu poate lucra din cauza neindeplinirii cvorumului, cea de-a doua AGEA va avea loc a doua zi, in acelasi loc, la aceeasi ora si cu aceeasi ordine de zi. Documentele si materialele informative referitoare la problemele incluse pe ordinea de zi se pot consulta si procura direct de la punctul de lucru al societatii din municipiul Piatra-Neamt, Aleea Tineretului, nr. 2- 4, judetul Neamt, incepand cu data de 28.07.2022. Relatii suplimentare pot fi obtinute la sediul societatii sau la telefon 0737504756. PRESEDINTE CONSILIU DE ADMINISTRATIE ABABEI VASILE

Remat Sediul Bucuresti Bucuresti Ploiesti

Valabil in:
Diverse Toata tara
     Publicat in: 20 Mar 2023


TCE REMAT SA Sediul in Bucuresti, Sos. Bucuresti - Ploiesti 172-176, corp A2, et. 2, birou nr. 1, Sector 1 Inreg. ORC: J40/11879/2018 CUI 2039643 Telefon: 0233/214233 Adresa email: anca.rusu@tce3brazi.ro Nr.159/01.08.2022 CONVOCATOR In conformitate cu prevederile Legii nr.31/1990 privind societatile comerciale, republicata, cu modificarile ulterioare, si a Statutului societatii, Administratorul unic al SC TCE REMAT SA, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului Bucuresti sub nr. J40/11879/2018, cod unic de identificare 2039643 ("Societatea"), CONVOACA Pentru data de 06.09.2022, ora 09.00 la punctul de lucru din Piatra-Neamt, Bd G-ral N. Dascalescu, nr.287, jud. Neamt, pentru actionarii evidentiati la R.V.M. Consult-Bacau, la data de referinta 03.09.2022 ADUNAREA GENERALA EXTRAORDINARA A ACTIONARILOR ("AGEA") Cu urmatoarea ORDINE DE ZI 1. Aprobarea vanzarii bunurilor imobile, partial sau integral, enumerate in Anexa 1 la prezentul convocator cu pret determinabil, si anume cu preturi minime stabilite prin rapoarte de evaluare. 2. Aprobarea imputernicirii D-nei Rodica Tarata, in calitate de administrator al Societatii sa negocieze si sa semneze in numele si pe seama Societatii si sa reprezinte Societatea in fata oricaror terti cu puteri depline, documentele, si anume promisiuni de vanzare, contracte de vanzare, contracte de schimb, avand ca obiect bunurile imobile descrise mai sus, negociind si pretul de vanzare, precum si modalitatea de plata a acestuia, precum si orice alte documente necesare derularii operatiunilor mai sus descrise, incluzand fara a se limita la acte de alipire si dezmembrare, contracte pentru stabilirea valorii bunurilor respective, precum si orice alte documente legate de bunurile imobile descrise in Anexa 1. Doamna Rodica Tarata va avea dreptul sa isi delege puterile catre terti prin mandate speciale incheiate in forma autentica. Unul sau mai multi actionari reprezentand, individual sau impreuna, cel putin 5% din capitalul social, au dreptul, in scris, ca in termen de 15 zile de la data publicarii convocarii, sa introduca noi puncte pe ordinea de zi, cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre adoptare de AGEA. Fiecare actionar are dreptul sa adreseze in scris, in termen de 15 zile de la data publicarii convocarii, intrebari privind punctele de pe ordinea de zi, iar Societateaare obligatia de a raspunde acestora, intreaga procedura desfasurandu-se cu respectarea confidentialitatii informatiilor, a intereselor comerciale ale Societatii precum si cu stabilirea in prealabil a identitatii actionarului si a numarului de actiuni detinut. Participarea actionarilor la lucrarile AGEA se va face in mod direct sau prin reprezentanti in baza procurii speciale. Procurile pot fi ridicate de la societate incepand cu data de 05.08.2022 si vor putea fi depuse/transmise pana la data de 05.09.2022. Daca prima AGEA nu poate lucra din cauza neindeplinirii cvorumului, cea de-a doua AGEA va avea loc la data de 07.09.2022 in acelasi loc, la ora 09,30 si cu aceeasi ordine de zi, indiferent de cvorumul intrunit. Documentele si materialele informative referitoare la problemele incluse pe ordinea de zi se pot consulta si procura direct la punctul de lucru din Piatra-Neamt, Bd. G-ral N. Dascalescu, nr.287, judet Neamt, incepand cu data de 05.08.2022. Relatii suplimentare pot fi obtinute la punctul de lucru al Societatii Piatra-Neamt, Bd. G-ral N. Dascalescu, nr.287, judet Neamt sau la telefon 0233/214233. ADMINISTRATOR UNIC TARATA RODICA

West Residential Park Persoana Juridica

Valabil in:
Diverse Toata tara
     Publicat in: 20 Mar 2023
SC WEST RESIDENTIAL PARK SRL, persoana juridica romana, cu sediul in Bragadiru, Str. Diamantului, nr. 81, etaj 1, Judet Ilfov, avand numar de ordine in Registrul Comertului J23/2122/20.05.2016, cod unic de inregistrare RO 28441600, titular al proiectului "Locuinte Colective S+P+10E+ET.tehnic Drumuri Acces, Alei Carosabile si Pietonale, Spatiu Parcare, Amenajari Exterioare, Utilitati", anunta publicul interesat asupra luarii deciziei etapei de incadrare NU SE SUPUNE EVALUARII DE IMPACT ASUPRA MEDIULUI/EVALUARII ADECVATE/EVALUARII IMPACTULUI ASUPRA CORPURILOR DE APA de catre Agentia pentru Protectia Mediului Ilfov, in cadrul procedurii de evaluare a impactului asupra mediului, pentru proiectul "Locuinte Colective S+P+10E+ET.tehnic Drumuri Acces, Alei Carosabile si Pietonale, Spatiu Parcare, Amenajari Exterioare, Utilitati", propus a fi amplasat in Oras Bragadiru, Judetul Ilfov, Str. Coralului, nr. 8. Proiectul acordului de mediu si informatiile relevante pentru luarea deciziei pot fi consultate la sediul Agentiei pentru Protectia Mediului Ilfov: Bucuresti, sector 6, Aleea Lacul Morii, nr. 1, in zilele de Luni - Joi, intre orele 900 - 1200, precum si la urmatoarea adresa de internet: apmif.anpm.ro. Observatiile/contestatiile publicului se primesc la sediul A.P.M. Ilfov - Bucuresti, sector 6, Aleea Lacul Morii, nr. 1, in termen de 10 zile de la data publicarii anuntului pe pagina de internet a autoritatii competente pentru protectia mediului.

Convocator Adunarii Generale Extraordinare

Valabil in:
Diverse Toata tara
     Publicat in: 20 Mar 2023
CONVOCATOR AL ADUNARII GENERALE EXTRAORDINARE A ACTIONARILOR SIMEX S.A. cu sediul in Bucuresti, str.Arh. Grigore Cerchez nr.12, et.2, cam.5, J40/45/1991, CUI 1555360 Administratorul unic al SIMEX S.A. ("Societatea"),cu sediul in Bucuresti, str. Arh. Grigore Cerchez nr.12, et.2, camera 5, sect.1, avand C.U.I nr.1555360 si nr.de ordine in R.C.-de pe langa Tribunalul Bucuresti -J40/45/1991, in baza prevederilor art.117 si art.118 din Legea nr.31/1990 privind societatile comerciale, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si in baza art.12 si 13 din Actul Constitutiv al Societatii, convoaca Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor Simex S.A. in data de 12.09.2022, ora-10.00, la sediul Societatii din Bucuresti, str.Arh. Grigore Cerchez nr.12, et.2, cam.5, sect.1. In cazul in care in data de 12.09.2022 nu se intruneste cvorumul cerut de dispozitiile legale si statutare pentru validitatea deliberarilor Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor, se convoaca a doua Adunare Generala Extraordinara a Actionarilor Simex S.A. pentru data de 13.09.2022, ora-10.00,la sediul Societatii din Bucuresti, str.Arh.Grigore Cerchez nr.12, et.2, cam.5, sect.1, cu aceeasi ordine de zi. Data de referinta pentru actionarii indreptatiti sa participe si sa voteze in Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor Simex S.A. este 05.09.2022. Ordinea de zi a Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor este urmatoarea: 1. Aprobarea constituirii de catre Societate, in favoarea organului fiscal competent din cadrul AGENTIEI NATIONALE DE ADMINISTRARE FISCALA ("ANAF"),a ipotecilor imobiliare asupra urmatoarelor bunurilor imobile proprietatea Societatii: - imobilul situat in Bucuresti, Șos. Andronache nr.227A, sect.2, compus din teren intravilan in suprafata de 465mp (conform actelor de proprietate), respectiv 463mp(conform masuratorilor cadastrale), si constructia edificata pe acesta, "corp administrativ" format din parter, in suprafata utila de 243,82mp, inscris in Cartea Funciara nr.201272 a Municipiului Bucuresti, Sect.2, avand numar cadastral 201272 -pentru teren si 201272-C1 -pentru constructie; -imobilul situat in Municipiului Bucuresti, Șos. Andronache nr. 227B, Sect.2,compus din teren intravilan in suprafata totala de 1.860m.p. si constructia C1-P+1E, edificata pe acesta, in suprafata construita la sol de 588m.p.,compusa din parter in suprafata utila de 416,89m.p si etaj in suprafata utila de 34,36m.p., intreg imobilul fiind inscris in Cartea Funciara nr.201449 a Municipiului Bucuresti, Sect.2, avand numar cadastral 201449 - pentru teren si 201449-C1- pentru constructie; - imobilul constructie situat Municipiului Bucuresti, Șos.Andronache nr.227B, inscris in Cartea Funciara nr.201449-C1 a Municipiului Bucuresti, Sect.2, avand nr.cadastral 201449-C1,in suprafata construita de 414,30mp, in scopul garantarii executarii tuturor obligatiilor Activ Group Management S.R.L. cu sediul in Bucuresti, str.Arh. Grigore Cerchez, nr.12, et.2, incaperea 1.1., sect.1, J40/15206/2003, CUI-15897657 ("ACTIV") rezultate din esalonarea la plata a datoriilor ACTIV catre ANAF. 2.Aprobarea imputernicirii administratorului unic al Societatii sa efectueze toate formalitatile si activitatile necesare pentru aducerea la indeplinire a hotararii ce va fi adoptata, sa reprezinte Societatea cu puteri depline in fata persoanelor fizice si/sau juridice, precum si in fata tuturor organelor competente, sa negocieze si sa semneze toate documentele necesare, termenii si conditiile contractelor de ipoteca imobiliara, avand puteri depline sa aprobe, incheie si semneze orice document cu ANAF, incluzand, dar fara a se limita la contractele de ipoteca imobiliara, orice Acte aditionale la acestea, in scopul constituirii garantiilor prevazute mai sus si avand puterea sa imputerniceasca la randul sau orice persoana considera necesar in scopul reprezentarii Societatii asa cum este mentionat mai sus.

Anunturi Online

Anunturi in ziare nationale

Publicati Citatii in ziarul Adevarul

Anunturi Adunari Generale ziare nationale si locale

Cursuri tenis - Grupe copii cu antrenor licentiat

Birou de mediere informare obligatorie - Sector 4, Unirii, Tineretului

Cum dau un anunt de mica publicitate in ziare

Publica anunturi de mica publicitate in ziarul Libertatea


Mica Publicitate Libertatea
Ghid de publicat anunturi in ziarul Libertatea

Cum public anunturi de mica publicitate in ziarul Libertatea?

Pasul 1 - Calculare pret anunturi Libertatea

Pentru a publica anunturi in ziarul Libertatea va rugam sa completati formularul de mai sus: introduceti textul anuntului, alegeti categoria, numarul de aparitii sau zilele de aparitie dorite si selectati ce extraoptiuni doriti.

Dupa ce apasati "Calculeaza" veti primi pretul pentru anuntul dumneavoastra pentru ziarul Libertatea. Daca doriti sa alegeti alta categorie sau alte extra-optiuni puteti reface calculul anuntului pentru ziarul Libertatea de oricate ori doriti.

Pasul 2 - Datele personale si FACTURA PROFORMA anunturi Libertatea

Cand considerati ca anuntul pentru ziarul Libertatea este corect si pretul va convine apasati "Publica" si completati un formular cu date personale pentru a primi factura proforma.

Pasul 3 - Inregistrare anunturi Libertatea pe site

Dupa completarea datelor personale anunturile pentru ziarul Libertatea vor fi stocate in baza noastra de date si un email cu detaliile anuntului, pretul si modalitatile de plata va fi trimis pe adresa dumneavoastra de email.

Pasul 4 - Plata anunturi Libertatea si aparitia in ziarul Libertatea

Dupa plata anuntului pentru ziarul Libertatea acesta va aparea in ziarul Libertatea la datele selectate de dumneavoastra daca specificati zile de aparitie si platiti in timpul necesar sau incepand cu prima editie libera daca alegeti aparitii consecutive.

Cum aleg zilele in care sa apara anunturile pentru ziarul Libertatea?

Pentru a publica un anunt/anunturi in ziarul Libertatea aveti doua optiuni:

  1. Aparitii Consecutive - furnizati un numar de aparitii dorit si dupa plata anuntului/anunturilor pentru ziarul Libertatea acesta va aparea in ziarul Libertatea incepand cu prima editie libera pentru cate aparitii ati ales.
  2. Aparitii Selective - selectati precis zilele de aparitie ale anuntului pentru ziarul Libertatea incluzand ziua si luna. Pentru acest tip de aparitii plata trebuie facuta cu 2 zile inaintea primei zile de aparitie pentru a se putea confirma plata si trimite anuntul/anunturile la publicare in ziarul Libertatea in timp util.

    Daca plata nu este facuta in timp util publicarea zilelor sarite se va face consecutiv dupa datele alese sau la specificatiile clientului in alte editii libere ale ziarului Libertatea.

Cum confirm plata anunturi ziarul Libertatea?

Pentru a confirma plata anunturi ziarul Libertatea va rugam sa trimiteti o poza (copie) a confirmarii de plata la email: office@mediapress.ro sau WhatsApp: 0770.595.458, in cadrul careia sa mentionati si numarul anuntului pentru care s-a efectuat plata.

Cand imi apar anunturile in ziarul Libertatea?

Pentru aparitiile consecutive daca plata a fost confirmata astazi pana in ora 14 anunturile in ziarul Libertatea vor aparea in editia de maine sau prima editie libera a ziarului Libertatea. Daca se confirma plata astazi dupa ora 14 atunci anunturile in ziarul Libertatea va aparea in editia de peste 2 zile a ziarului Libertatea.

Anunturile pentru ziarul Libertatea vor aparea in zilele alese de client pentru aparitiile selective daca plata este confirmata in timp util pentru prima aparitie.

Cum platesc anunturile in ziarul Libertatea?

Plata anunturilor pentru ziarul Libertatea se poate face prin posta (mandat online si mandat postal), prin transfer bancar si prin trezorerie pentru societatile de stat. Toate detaliile privitoare la plata anunturilor pentru ziarul Libertatea le puteti gasi aici.

Clientii din Bucuresti si maxim 5km in jurul Bucurestiului a caror comanda depaseste 450 Lei pot plati in numerar direct prin intermediul unui curier ce se va deplasa gratuit in maxim 2 ore la adresa dumneavoastra.

Pot primi ziarul Libertatea cu anunturile mele?

Pentru a primi editia ziarului Libertatea in care vor aparea anunturile dumneavoastra va rugam sa bifati optiunea "Vreau sa primesc ziarul (le) in care public anuntul" din formularul de calcul al pretului anuntului pentru ziarul Libertatea.

Clientii care nu au ales optiunea si au nevoie de ziarul Libertatea sunt invitati sa sune la sediul nostru la numarul de telefon 0724.572.505.

Cum pot afla numarul anunturilor publicate in ziarul "Libertatea"?

Pentru a afla numarul anunturilor publicate in ziarul "Libertatea" va rugam sa ne sunati la numarul de telefon 0724.572.505 iar un reprezentant al societatii noastre va va ajuta.

Exemple anunturi la rubricile Adunari generale(AGOA, AGEA) in ziarul "Libertatea"?

Consiliul de administratie al .....................................................persoana juridica romana, sediul ................................................. J.../......./2010, CUI ............., in temeiul Legii ...../...... succesiv modificata si republicata si Statutului societatii, convoaca Adunarea Generala Extraordinara pentru data de ..........., ora ........, la ........................................... , pentru prima convocare, iar la data de ..................., ora ............ la aceeasi adresa pentru a doua convocare, in cazul in care cea dintai adunare nu s-ar putea desfasura din cauza neindeplinirii conditiilor legale, cu urmatoarea Ordine de Zi: 1. Aprobarea modificarii si completarii statutului societatii, astfel: Art...... alin....... se modifica astfel:

Desemnarea persoanelor imputernicite sa reprezinte societatea pentru inregistrarile si actualizarile la ORC, BVB si CNVM. La adunarile generale sunt indreptatiti sa participe toate persoanele care au calitatea de actionar si sunt inregistrate in Registrul actionarilor societatii tinut de ................................, la sfarsitul zilei de ..................... stabilita ca data de referinta. Accesul actionarilor inscrisi in registrul actionarilor societatii, pastrat la ............................... la data de referinta in locul in care se desfasoara adunarile generale ale actionarilor, este permis prin simpla proba a identitatii acestora, facuta, in cazul actionarilor persoane fizice, cu actul de identitate valid sau, in cazul actionarilor persoane juridice si fizice reprezentate, cu procura speciala emisa de societate data persoanei fizice care le reprezinta sau cu alte acte in forma autentificata din care sa rezulte ca sunt reprezentantii legali ai acestora. Procurile speciale vor fi depuse/expediate intr-un exemplar original la sediul societatii din ....................................................................., inainte de ................................ (data postei de expediere), sub sanctiunea pierderii exercitiului dreptului de vot prin reprezentant in adunarea generala. Procurile care nu contin cel putin informatiile cuprinse in formularul de procura speciala pus la dispozitie ............................................... sau care nu sunt transmise in termenul prevazut mai sus nu sunt opozabile societatii. Formularele de procura speciala se pot ridica intre orele ................... in zilele lucratoare, de la sediul societatii mai sus mentionat incepand cu data de ...................... Alte documente si informatii vizand probleme inscrise pe ordinea de zi a adunarii pot fi consultate sau procurate contra cost la sediul societatii de catre persoanele ce isi demonstreaza calitatea de actionar si identitatea, incepand cu data de ..............., intre orele .................... in zilele lucratoare. Data de inregistrare este propusa a fi ...................... Informatii suplimentare la ................................

Cum public anunturi in ziarul Libertatea pentru atribuire Fonduri Europene nerambursabile?

Definitie anunturi in ziarul Libertatea pentru atribuire Fonduri Europene nerambursabile: Prin FONDUL SOCIAL EUROPEAN, respectiv Programul Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 - 2013 "Investeste in oameni!" intelegem Fondurile europene, acele instrumente financiare create de Uniunea Europena, pentru Romania si statele membre UE cu scopul de a dezvolta anumite domenii si a sprijini tarile membre la atingerea anumitor standarde de dezvoltare, atat economica, dar si sociala sau culturala.

Sunt doua modalitati de publicare a anunturilor in ziarul Libertatea pentru fonduri structurale:

1. MARE PUBLICITATE - CU SIGLELE Uniunii Europene
Pentru a publica un anunt ce face obiectul "definitiei" in ziarul Libertatea la MARE PUBLICITATE va rugam sa trimiteti un mail la office@mediapress.ro cu textul anuntului insotit de siglele ce trebuiesc inserate in macheta (modul) dvs. Grafica impusa de fondurile europene va fi realizata de societatea noastra GRATUIT. Deoarece este o procedura stricta va invitam sa ne contactati la nr. de telefon 0721.213.403 pentru lamuriri suplimentare.

2. MICA PUBLICITATE - FARA SIGLELE Uniunii Europene
Pentru a publica un anunt ce face obiectul "definitiei" in ziarul Libertatea la mica publicitate va rugam sa completati formularul de mai sus: introduceti textul anuntului, alegeti categoria, numarul de aparitii sau zilele de aparitie dorite si selectati ce extraoptiuni doriti.

Dupa ce apasati "Calculeaza" veti primi pretul pentru anuntul dumneavoastra in ziarul Libertatea. Daca doriti sa alegeti alta categorie sau alte extra-optiuni puteti reface calculul de oricate ori doriti.

Pasul 2 - Datele personale si FACTURA PROFORMA pentru anunturi Libertatea

Cand considerati ca anuntul pentru ziarul Libertatea este corect si pretul va convine apasati "Publica" si completati un formular cu date personale pentru a primi factura proforma.

Pasul 3 - Inregistrare anunturi Libertatea pe site

Dupa completarea datelor personale anuntul dumneavoastra pentru ziarul Libertatea va fi stocat in baza noastra de date si un email cu detaliile anuntului, pretul si modalitatile de plata va fi trimis pe adresa dumneavoastra de email.

Pasul 4 - Plata anunturi Libertatea si aparitia in ziarul Libertatea

Dupa plata anuntului pentru ziarul Libertatea acesta va aparea in ziarul Libertatea la datele selectate de dumneavoastra daca specificati zile de aparitie si platiti in timpul necesar sau incepand cu prima editie libera daca alegeti aparitii consecutive.

Exemple anunturi Libertatea la rubrica DIVERSE

Anunturi Libertatea Diverse (pentru anunturi de mediu sau sentinte judecatoresti)

SC............................ SRL, cu sediul in Str. ..........., nr. ......., sector ......., Loc............, inregistrata la O.N.R.C. -O.R.C.T.B. cu CUI nr. ......., informeaza pe cei interesati ca s-a depus solicitarea pentru emiterea autorizatiei de mediu pentru activitatea: "........................." desfasurata in Str. .............., nr. ...., sector ......localitatea. Informatii se pot solicita la sediul Agentiei pentru Protectia Mediului ................., din ........., Str............., intre orele ..... - ........, de luni pana vineri. Propuneri sau contestatii se pot depune la sediul A.P.M. .........., in termen de 10 zile de la data publicarii prezentului anunt.

Anunturi Libertatea DIVERSE (sentinte judecatoresti)

JUDECATORIA .................... din Loc .................- Sectia .............., Sentinta ................nr........., Sedinta Publica (din data .............din dosar nr.............. Instanta constituita din: Presedinte: .................si Grefier: .............. Respinge/Admite actiunea formulata de reclamantul ................., cu domiciliul in Loc............., str. ....................., nr.........., sector ............, in contradictoriu cu paratul ...........................cu domiciliul in loc................, str. ....................., nr......, bl.........., sc........., et........., ap.........., sector ........... citat si prin publicitate, ca intemeiata / neintemeiata. Cu drept de recurs in 15 zile de la comunicare. Pronuntata in sedinta publica, astazi .............

Exemple anunturi Libertatea CITATII

Anunturi Libertatea Citatii

NUMITUL .................cu ultimul domiciliu cunoscut in ................, Str. ..............., nr. ......., bl. ........, sc. ...., et. ....., ap. ......., sect. ....... este citat (chemat) in data de .......... Ora......... la Judecatoria ...........cu sediul in ............., Str. .........., nr. .........., sect. ........, Completul ....... camera .......... in calitate de parat in dosarul nr. ................, pentru cauza.......... reclamanta fiind ..................

Exemple anunturi Libertatea OFERTE SERVICIU (Locuri de munca)

Anunturi Libertatea Oferte Serviciu (Locuri de munca)

SC Media Press Publishing SRL angajeaza DIRECTOR DEZVOLTARE. Cerinte obligatorii: 1. Absolvent/a a Facultatii de Comunicare si Relatii Publice "David Ogilvy" , sau A.S.E. (Marketing) ori S.N.S.P.A (Facultatea de Comunicare si Relatii Publice) 2. Cunoasterea lb.engleze excelent scris/vorbit; 3. Persoana foarte corecta, sociabila, comunicativa si in acelasi timp exigenta, rezistenta la stress, disponibilitate program prelungit, disponibilitate deplasari in diferite orase din Romania, capabila de a lua masuri decisive dar obiective, carnet conducere categoria B minim 1 an. Avantajele candidatului: 1. Cunoasterea altor limbi straine de circulatie internationala cum ar fi franceza, germana, araba; Absolvent al masteratului sau doctoratului in cadrul facultatilor sus mentionate; Aspect fizic placut. Se ofera: masina serviciu, telefon mobil, notebook, pentru deplasari in alte orase se asigura cazarea si masa la categoria 3 stele, + o diurna zilnica de 30 Euro, salariu 1.200 Euro/ lunar. Aplicati CV-urile dvs obligatoriu atat in lb. romana cat si in lb. engleza insotite de o copie a diplomei de licenta pe adresa de e-mail: irina.scarlat@mediapress.ro. pana cel tarziu 12 decembrie 2023. Toti candidatii care indeplinesc conditiile mentionate vor primi un raspuns.

Exemple anunturi Libertatea PIERDERI

Anunturi Libertatea Pierderi (acte firme, persoane juridice)

SC ....................... SRL cu sediul in ................, Str. ................nr. .........., sector ....... cod identificare fiscala ..............numar registrul comertului ................declara pierdut certificat constatator emis in baza declaratiei tip pe proprie raspundere pentru autorizarea activitatii.

Anunturi Libertatea Pierderi (acte persoane particulare)

PIERDUT legitimatie student , carte identitate, pasaport pe numele ..............., eliberat de ............................ IL declar nul.

Exemple anunturi Libertatea LICITATII

Licitatii sau Achizitii publice (Institutii de stat)

Primaria Municipiului ............., cu sediul in ............., strada ................, nr. ........., cod fiscal nr. ............., tel. ..............., fax. ............., persoana de contact d-nul ................tel. ................, in calitate de ............, organizeaza: I. Licitatie publica deschisa in vederea vanzarii unor imobile. Obiectul vanzarii il reprezinta: 1. .................................la un pret de pornire al licitatiei de .......Euro , la care se adauga TVA. Pretul de achizitionare al caietului de sarcini este de ..... Taxa de participare la licitatie este de ................. Documentatiile de atribuire si caietele de sarcini privind organizarea si desfasurarea licitatiei se pot gasi la sediul Primariei ..............., Serviciul ............., camera .......... Nu vor participa la licitatie persoanele juridice sau persoanele fizice care: au debite fata de Primaria .................; sunt in litigii cu.............; Locul si data limita pentru primirea ofertelor: Sediul Primariei .............., registratura primariei, pana la data de .............., ora ........... Locul si data desfasurarii licitatiei publice deschise: Sediul Primariei ............, sala de sedinte, in data de ...............ora .......... Fiecare oferta trebuie depusa intr-un exemplar. Contestatiile aparute vor fi solutionate de catre ..................., cu sediul in ............., strada ........., nr. ..........., tel. .........., fax ............ Data transmiterii anuntului de licitatie este ............... La licitatie vor putea participa cu oferte doar investitorii care au prezentat documentele de participare, in forma si continutul specificate in caietul de sarcini si documentatia de atribuire. Ofertantii raman angajati prin termenii ofertelor lor pentru o perioada de .......de zile de la data depunerii ofertelor. Informatii suplimentare se pot obtine de luni pana vineri intre orele ..............la camera ............din sediul Primariei..................

La ce categorii pot publica anunturi in ziarul Libertatea?

Calcul pret pe loc

Calculul pretului pe LOC!

Completezi textul anuntului, numarul de aparitii dorite si optiunile (chenar, bold etc.) si apoi poti face calculul pretului anuntului PE LOC! Calculul poate fi refacut pana se incadreaza in asteptarile tale.
Factura proforma mica publicitate Libertatea

Factura proforma si fiscala

Dupa calcularea anuntului si completarea datelor personale sau ale firmei vi se va genera automat o factura proforma pe baza careia veti plati. Dupa achitarea anuntului veti primi prin curier factura fiscala.
Date de aparitie mica publicitate in ziarul Libertatea

Date de aparitie

Poti selecta aparitia anuntului in date consecutive incepand cu prima editie libera sau poti alege datele specifice in care anuntul sa fie publicat.
Modalitati de plata mica publicitate Libertatea

Cum platesc?

Platesti prin posta, ordin de plata, in trezorerie (doar pentru societatile de stat). Pentru mai multe detalii apasati aici.
21 Mar 2023
#boycotAustria