Publicare anunturi Libertatea, ziar national, 250.000 exemplare/editie

Adunari Generale (Convocator)

Publicati acum anuntul online pe 33 site-uri + 1 aparitie intr-unul din ziarele: Anuntul Telefonic, Ziarul de Pierderi®, Ziarul Locuri de Munca®, Ziarul Anunt de Mediu®, Ziarul Juridic (in functie de categorie)! Pret - 50 Lei, maxim 40 cuvinte. Lista tuturor site-urilor si modalitatile de plata le gasiti sub formularul de publicare al anuntului.
Publica acum

Anunt publicat prin situl oficial www.anuntconstanta.ro in ZIARUL ANUNT CONSTANTEAN

Valabil in:
Adunari Generale (Convocator) Toata tara
     Publicat in: 15 Mar 2023
CONVOCATOR. Consiliul de Administratie al:SC SPICUL SA, cu sediul in:Constanta, Str.Atelierelor, nr.21, inregistrata la:Registrul comerfului sub numarul:J/13/3814/1991, CUI.RO.1872806, in temeiul Legi nr.31/1990 actualizata si ale actelor constitutive ale societatii, convoaca:Adunarea Ordinara a Actionarilor, in ziua de:21.04.2023, ora-11.00 la sediul societatii din:Constanta, pentru toti actionarii inregistrati la Registrul Actionarilor la data de: 14.04.2023. ORDINEA DE ZI: 1. Aprobarea Raportului Consiliului de Administratie, pentru exercitiul financiar-2022; 2. Aprobarea Raportului Comisiei de Cenzori pe:2022; 3. Aprobarea bilantului contabil si a contului de profit si pierdere pe-2023; 4. Descarcarea de gestiune a administratorilor pe anul- 2022; 5. Aprobarea bugetului de venturi si cheltuieli pe anul-2023; 6. Aprobarea datei de:10.05.2023 ca data de inregistrare pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararilor AGOA; 7. Aprobarea datei de:9.05.2023 ca exdata. Formularele de procuri speciale pentru reprezentare in AGOA se pot obtine de la sediul societatii si trebuie depuse pana la data de:19.04.2023.In cazul nerealizarii cvorumului necesar, cea de a doua adunare si cu aceeasi ordine de zi se va tine in data de:22.04.2023 la aceeasi ora si in acelasi loc. Presedinte CA, IONITA DORINA; Secretar, CAZACU RODICA

Adunare Generala Ordinara Mdps Trust Convoaca

Valabil in:
Adunari Generale (Convocator) Toata tara
     Publicat in: 10 Mar 2023
*Adunare Generala Ordinara SC MDPS TRUST convoaca membrii Adunarea Generala Ordinara, in ziua de 12.11.2021, la sediul societatii din Str. Turda Nr. 48, Satu Mare. Ordinea de zi: 1.Raportul Consiliului de Administratie privind activitatea economico- financiara a societatii la 31.12.2020; 2. Contul de profit si pierdere; 3: Aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pentru anul 2020; 4. Raportul cenzorului; 5. Probleme diverse.

Adunarea Generala Asociatiei Procesul Verbal

Valabil in:
Adunari Generale (Convocator) Toata tara
     Publicat in: 09 Mar 2023
Adunarea Generala a Asociatiei - 17 mai 2021. Procesul Verbal al Adunarii Generale- nr. 508/17.03.2021 Hotararea nr. 1 - privind aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pe anul 2020 al Asociatiei de Dezvoltare Intercomunitara "Dobrogea" Hotararea nr. 2- privind modificarea si completarea Statutului Asociatiei de Dezvoltare Intercomunitara "Dobrogea". Hotararea nr. 3- privind delegarea de semnatura pentru operatiunile bancare, plati cu OP-uri, retragere/depunere numerar, ridicare extrase cont bancar, plati salarii si contributii la bugetul de stat si bugetul asigurarilor sociale ale Asociatiei de Dezvoltare Intercomunitara "Dobrogea"

Subsemnatul Lupu Sorin Calitate Administrator

Valabil in:
Adunari Generale (Convocator) Toata tara
     Publicat in: 09 Mar 2023
Subsemnatul, LUPU SORIN, in calitate de administrator unic al societății EUROSANTIS COM IMVEST S.A., convoacă adunarea generală ordinară a acționarilor Societății EUROSANTIS COM IMVEST - S.A.( " Societatea"), persoană juridică romană, cu sediul in Constanța, B-dul Mamaia nr.160, SUBSOL, județul Constanța, inregistrată la O.R.C. de pe langă Tribunalul Constanța sub nr. J13/1893/2013, avand CUI 32155844, in dată de 20.07.2020, ora 12,00, la sediul societății din Constanța, b-dul Mamaia nr.160, SUBSOL, județul Constanța, cu următoarea ordine de zi: 1. Prezentarea și aprobarea Raportului Administratorului pe anul 2020; 2. Prezentarea Raportului Comisiei de Cenzori privind situația financiară anuală la 31.12.2020. 3. Discutarea și aprobarea situației financiare anuale pe anul 2021; 4.Descărcarea de gestiune a administratorului pentru anul 2020; 5. Prezentarea, discutarea și aprobarea bugetului de venituri și cheltuieli pentru anul 2020; 6.Diverse in cazul in care la dată și la ora precizate se constată că nu sunt indeplinite condițiile necesare pentru desfășurarea Adunării Generale Ordinare, se convoacă o nouă Adunarea Generală Ordinară, cu aceeași ordine de zi și in același loc, in dată de 21.03.2021 ora 12,00 La Adunarea Generală Ordinară vor participa toți actionarii inregistrați in Registrul Acționarilor la dată de 01.03.2021, stabilită că dată de referință. Actionarii pot participa la adunare direct sau prin mandatari imputerniciți cu procura specială, ce se va depune la sediul societății pană la dată de 18.03.2021.

Convocator Presedintele Ordinului Tehnicienilor

Valabil in:
Adunari Generale (Convocator) Toata tara
     Publicat in: 09 Mar 2023
CONVOCATOR. PRESEDINTELE ORDINULUI TEHNICIENILOR DENTARI DIN ROMANIA cu sediul in Bucuresti, sos. Iancului nr. 4B- 4K, sector 2, avand Codul de inregistrare fiscala 22889959, in baza prerogativelor conferite de Legea nr. 96/ 2007, Statutul si Regulamentul de Organizare si Functionare al OTDR, convoaca Adunarea Generala Judeteana a tehnicienilor dentari - membri OTDR din Judetul CONSTANTA pentru data de 20.03.2021 interval orar 09:00-11:00. Lucrarile adunarii generale judetene se vor desfasura in Orasul Constanta, Bld. Tomis, nr. 278, et. 2, cam. 8-9, Judet Constanta. La Adunarea Generala Judeteana sunt indreptatiti sa participe si sa voteze toti tehnicienii dentari membri OTDR activi, cotizanti, inscrisi in RUTD 2020 revizuit si actualizat la 31.12.2020 (publicat pe site-ul www.otdr.ro). Adunarea Generala Judeteana a tehnicienilor dentari - membri OTDR, va avea urmatoarul punct pe ordinea de zi: Desemnarea (prin alegerea pentru completarea/ inlocuirea/ reducerea) reprezentantilor tehnicienilor dentari - membri OTDR, in Adunarea Generala Nationala a OTDR. Accesul membrilor OTDR indreptatiti sa participe la Adunarea Generala Judeteana este permis prin simpla proba a identitatii acestora, facuta cu actul de identitate. Sedinta este statutara daca intruneste conditiile art. 70 din ROF al OTDR. In situatia neindeplinirii conditiilor statutare de cvorum, Adunarea Generala este convocata, in data de 20.03.2021 interval orar 11:30- 13:30, cu mentinerea ordinii de zi si a locului de desfasurare. PRESEDINTE OTDRDOMBAI ATTILA CSABA

Anunt Comitetul Constitutiv Organizatiei

Valabil in:
Adunari Generale (Convocator) Toata tara
     Publicat in: 09 Mar 2023
Anunt Comitetul constitutiv al organizatiei utilizatorilor de apa pentru irigatii OUAI FRIGIOIU OREZARIE, convoaca Adunarea Generala Constitutiva a membrilor potentiali, in ziua de 08.05.2021, ora 10, la sediul societatii NADOLEANU VASILE PFA, cu sediul profesional in Sat Jijila, Comuna Jijila, Str. Stadionului, Nr. 26, Jud Tulcea. Proiectul ordinii de zi este urmatorul: 1. aprobarea statutului si actului constitutiv al organizatiei. 2. alegerea organelor de conducere. 3. aprobarea preluarii infrastructurii de imbunatatiri funciare situata pe teritoriul viitoarei organizatii. 4. diverse

Adunarii Generale Extraordinare Actionarilor

Valabil in:
Adunari Generale (Convocator) Toata tara
     Publicat in: 07 Mar 2023
C O N V O C A T O R AL ADUNARII GENERALE EXTRAORDINARE A ACTIONARILOR SIMEX S.A. cu sediu in Bucuresti, str. Art. Grigore Cerchez nr.12, et.2, camera 5, J40/45/1991, CUI 1555360 Administratorul unic al S.C. SIMEX S.A. ("Societatea"), cu sediu in Bucuresti, str. Art. Grigore Cerchez nr.12, et.2, camera 5, sector 1, avand Codul Unic de Inregistrare nr. 1555360 si numar de ordine in Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti J40/45/1991, in baza prevederilor art. 117 si art. 118 din Legea nr.31/1990 privind societatile comerciale, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si in baza art. 12 si 13 din Actul Constitutiv al Societatii, convoaca Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor Simex S.A. in data de 15.01.2021 ora 10.00, la sediul Societatii din Bucuresti, str. Art. Grigore Cerchez nr.12, et.2, camera 5, sector 1. In cazul in care in data de 15.01.2021 ora 10.00 nu se intruneste cvorumului cerut de dispozitiile legale si statutare pentru validitatea deliberarilor Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor, se convoaca a doua Adunare Generala Extraordinara a Actionarilor Simex S.A. pentru data de 16.01.2021, ora 10.00, la sediul Societatii din Bucuresti, str. Art. Grigore Cerchez nr.12, et.2, camera 5, sector 1, cu aceeasi ordine de zi. Data de referinta pentru actionarii indreptatiti sa participe si sa voteze in Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor Simex S.A. este 07.01.2021. Avand in vedere necesitatea atragerii de fonduri de catre Societate, Ordinea de zi a Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor este urmatoarea: 1. Aprobarea realizarii de catre Societate a uneia din urmatoarelor operatiuni: 1.1. Vanzarea de catre Societate a imobilului situat in Bucuresti, str. Arh. Grigore Cerchez nr. 12, intabulat in Cartea Funciara nr. 231213 ( nr. CF vechi 12851 ) a Mun. Bucuresti, sector 1, compus din teren intravilan, categoria de folosinta curti-constructii, in suprafata de 369 mp (din masuratori cadastrale si din acte), identificat cu numar cadastral 231213 (numar cadastral vechi 321) si Constructia C1 edificata pe acest teren, identificata cu numar cadastral 231213- C1, cu regim de inaltime S+P+3E+4R, cu suprafata construita desfasurata de 1.379 mp, suprafata construita la sol de 182 mp, catre Activ Grup Management SRL cu sediul in Bucuresti str. Arh. Grigore Cerchez, nr. 12, et. 2, incaperea 1.1., sector 1, J40/15206/2003, CUI 15897657, la pretul rezultat din raportul de evaluare. sau 1.2. Contractarea de catre Societate a unui finantari de la LIBRA INTERNET BANK S.A si constituirea de catre Societate, in favoarea LIBRA INTERNET BANK S.A., a unei ipoteci imobiliare asupra a imobilului situat in Bucuresti, str. Arh. Grigore Cerchez nr. 12, intabulat in Cartea Funciara nr. 231213 ( nr. CF vechi 12851 ) a Mun. Bucuresti, sector 1, compus din teren intravilan, categoria de folosinta curti-constructii, in suprafata de 369 mp (din masurataori cadastrale si din acte ), identificat cu numar cadastral 231213 (numar cadastral vechi 321) si Constructia C1 edificata pe acest teren, identificata cu numar cadastral 231213- C1, cu regim de inaltime S+P+3E+4R, cu suprafata construita desfasurata de 1.379 mp, suprafata construita la sol de 182 mp, in scopul garantarii executarii obligatiilor Societatii si ale Activ Group Management S.R.L. cu sediul in Bucuresti, str. Arh. Grigore Cerchez, nr. 12, et. 2, incaperea 1.1., sector 1, J40/15206/2003, CUI 15897657, societate ce face parte din acelasi grup cu Societatea, obligatii rezultate din contractele de finantare incheiate intre Societate si LIBRA INTERNET BANK S.A. si intre ACTIV GROUP MANAGEMENT SRL si LIBRA INTERNET BANK S.A. 2. Aprobarea imputernicirii administratorului unic al Societatii pentru negocierea si semnarea tuturor documentelor necesare realizarii oricareia dintre operatiunile de la pct.1, inclusiv pentru submandatarea altor persoane in vederea realizarii acestor operatiuni.

Conducerea Adunarii Modifica Avea Urmatorul

Valabil in:
Adunari Generale (Convocator) Toata tara
     Publicat in: 07 Mar 2023
Conducerea adunarii se modifica si vor avea urmatorul cuprins: "alin.1- Adunarea generala a actionarilor este prezidata de catre un administrator al societatii, sau de catre un actionar desemnat de ceilalti actionarii prezenti. " Alin.-3 "Adunarea generala va alege, dintre actionarii prezenti, 1 pana la 3 secretari, care vor verifica lista de prezenta a actionarilor, indicand capitalul social pe care il reprezinta fiecare si indeplinirea tuturor formalitatilor cerute de lege si de actul constitutiv pentru tinerea adunarii generale. Presedintele va putea desemna, dintre angajatii societatii, unul sau mai multi secretari tehnici." 5. Acordarea imputernicirilor necesare pentru efectuarea formalitatilor subsecvente Hotararii Adunarii Generale Extraordinare. Actionarii detinatori de actiuni nominative au dreptul sa participe la adunarile generale prin simpla prezentare a identitatii, dupa verificarea calitatii de actionar si a numarului de actiuni detinute, conform Registrului Actionarilor tinut in forma electronica, valabil la data de 18.01.2021. Actionarii detinatori de actiuni la purtator au drept sa participe la adunarile generale numai daca isi vor depune/transmite prin posta/curier cu confirmare de primire, actiunile la sediul societatii. Avand in vedere situatia actuala exceptionala cauzata la nivel global de virusul COVID-19, vor fi luate masuri de precautie impuse de raspandirea coronavirus, inclusiv folosirea de mijloace electronice de interactiune la distanta pentru desfasurarea adunarilor generale ale actionarilor. Documentele referitoare la problemele incluse pe ordinea de zi, pot fi consultate la sediul societatii, in zilele lucratoare, intre orele 12-14 conform prevederilor legale. Actionarii societatii inregistrati la data de referinta 18.01.2021 in registrul actionarilor societatii au posibilitatea de a vota prin corespondenta prin utilizarea formularului de buletin de vot pentru votul prin corespondenta pus la dispozitia actionarilor de catre Societate. In cazul votului prin corespondenta, buletinele de vot, completate si semnate, impreuna cu o copie a actului de identitate al actionarului, pot fi depuse la societate sau transmise prin scrisoare recomandata, servicii de posta sau curier la sediul societatii din Bucuresti, sectorul 2, B-dul Chisinau nr. 1, sau transmise cu semnatura electronica extinsa pe adresa de mail: administratie@piatadelfinului.ro, astfel incat votul sa fie primit de societate pana la data tinerii sedintelor, sub sanctiunea pierderii exercitiului dreptului de vot in si pentru aceste adunari. Pentru actionarii care doresc sa fie reprezentati in adunarile generale, societatea solicita prezentarea de procuri speciale de reprezentare pentru aceste adunari, intocmite potrivit legii si actului constitutiv al societatii. Procurile, impreuna cu o copie a actului de identitate al actionarului si al reprezentantului, pot fi depuse la societate sau transmise, pana la data tinerii sedintelor, prin scrisoare recomandata, servicii de posta sau curier la sediul societatii din Bucuresti, sectorul 2, B-dul Chisinau nr. 1, sau transmise cu semnatura electronica extinsa pe adresa de mail: administratie@piatadelfinului.ro. Accesul in sala si prezenta la adunarile generale se va face astfel: - pentru actionarii care vor participa fizic prezenta se va face pe baza actului de identitate, iar pentru reprezentanti, numai cu prezentarea procurii de reprezentare in original si a actului de identitate; - pentru persoanele fizice/juridice care se identifica video, prezenta se va face prin prezentarea unui act de identitate, iar pentru reprezentantul persoanei juridice, cu prezentarea unui exemplar original al procurii speciale si a actului de identitate. Daca adunarile generale convocate pentru data de 22.01.2021 nu se vor putea tine din motive de cvorum, acestea se vor tine in data de 25.01.2021, in acelasi loc, la aceeasi ora si cu aceeasi ordine de zi. Presedintele Consiliului de Administratie, LUCA NICOLAE,

Convocare Intrunirea Adunarii Generale

Valabil in:
Adunari Generale (Convocator) Toata tara
     Publicat in: 07 Mar 2023
CONVOCARE pentru intrunirea Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor Societatii DECEBAL TOWER IMOBILIARE S.A. In temeiul art. 113, 117, 118, din Legea 31/1990 si art. 12 si 13 din Actul Constitutiv al societatii, Societatea INFORMATICS TRUST S.R.L., in calitate de administrator unic al Societatii DECEBAL TOWER IMOBILIARE S.A., cu sediul social in Bucuresti, str. Turturelelor nr.62, et.4, ap.4, camera 1, sector 3, inregistrata la ORC-TB sub nr. J40/10415/2014, avand CUI RO 33560020, convoaca pe toti actionarii societatii detinatori de actiuni, acestia din urma inregistrati in Registrul Actionarilor valabil la data de referinta 18.01.2021, sa participe la Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor ce va avea loc la sediul societatii, precum si prin corespondenta sau prin mijloace electronice de comunicare directa la distanta, la data de 22.01.2021, ora 16, cu urmatoarea ordine de zi: 1. Analiza stadiului depunerii actiunilor la purtator in conformitate cu prevederile art.61, alin ( 3 ) din Legea nr.129/2019. Aprobarea deciziilor Consiliului de Administratie emise in perioada 05.10.2020 - 22.01.2021. 2. Aprobarea conversiei actiunilor la purtator depuse la societate in actiuni nominative. 3. Aprobarea reducerii capitalului social prin anularea de drept a actiunilor la purtator nedepuse la sediul societatii pana la data expirarii termenului prevazut de Legea nr.129/2019. Aprobarea structurii participarii actionarilor la constituirea capitalului social urmare a reducerii valorii acestuia. 4. Aprobarea modificarilor, completarilor si actualizarii Actului Constitutiv, dupa cum urmeaza : a) Preambulul se modifica si va avea urmatorul cuprins: "Actionarii societatii sunt persoanele fizice si juridice inscrise in Registrul Actionarilor societatii DECEBAL TOWER IMOBILIARE S.A." b) Art.5.1 se modifica si va avea urmatorul cuprins: "Capitalul social al societatii DECEBAL TOWER IMOBILIARE S.A. este de ............. lei din care, .......... lei aport in numerar si 3.350.343,10 lei aport in natura, fiind impartit intr-un numar de .......... actiuni nominative." c) Art.5.3.,5.4., 5.5.,5.6.,5.7. si 5.8. se elimina d) Art.5.9 se modifica, se renumeroteaza urmand a avea urmatorul cuprins:" 5.9. Structura actionariatului, este urmatoarea: - POPESCU TRAIAN , cetatean roman, - 33.587.990 actiuni nominative, cu o valoare nominala de 0,10 lei, in valoare totala de 3.358.799 lei (din care aport in natura 3.348.799 lei), reprezentand ............% din capitalul social total, emise in forma dematerializata; - LISTA ACTIONARI, evidentiati in Registrul Actionarilor tinut in forma electronica, posesori ai unui numar total de ........ actiuni nominative, cu o valoare nominala de 0,10 lei, valoare totala ....... lei, reprezentand ............% din capitalul social total, emise in forma dematerializata." e) Art.5.10.si 5.11 se elimina. f) Art.5.12.si 5.13 se renumeroteaza. g) Art.6.5., 6.6 si 6.7. se elimina h) Art.7.3. se modifica si va avea urmatorul cuprins: "7.3. Hotararea va trebui sa respecte minimul de capital social, atunci cand legea il fixeaza, sa arate motivele pentru care se face reducerea si procedeul ce va fi utilizat pentru efectuarea ei. " Art.8.1.1. se modifica si va avea urmatorul cuprins: "8.1.1. Societatea va putea emite actiuni nominative emise in forma dematerializata sau materializata, pe suport de hartie, evidentiate in Registrul Actionarilor sau Actiunilor tinut sub forma electronica. " i) Art.8.1.2., 8.1.3. si 8.1.4. se elimina. j) Art. 8.1.5.si 8.1.6. se renumeroteaza. k) Art. 8.1.7.,8.1.8., 8.1.9.si 8.1.10 se elimina. l) Art.9.2. se modifica si va avea urmatorul cuprins : "9.2. Fiecare actiune, da posesorului drept de creanta asupra unei parti din activul si patrimoniul societatii precum si asupra unei parti din profit, proportionala cu numarul de actiuni detinute de actionar." m) Art.9.6. se elimina. n) Art. 10.2. se modifica si va avea urmatorul cuprins: "10.2. Transferul dreptului de proprietate asupra actiunilor nominative catre un tert este permis numai cu respectarea dreptului de preemtiune al celorlalti actionari, cu exceptia transferurilor catre sot/sotie, fiu/fiica. o) Art.10.4. se modifica si va avea urmatorul cuprins: "10.4 Actionarul care doreste instrainarea actiunilor nominative ce le detine catre un tert, cu exceptia transferurilor catre sot/sotie, fiu/fiica, are obligatia de a notifica administratorului societatii intentia sa, notificarea continand numele persoanei fizice sau juridice careia doreste sa-i cesioneze actiunile precum si pretul acestora. Administratorul va face publica aceasta intentie intr-un ziar de circulatie nationala in vederea aducerii la cunostinta celorlalti actionari inscrisi in Registrul Actionarilor pentru ca acestia sa-si manifeste dreptul de preemtiune. Anuntul se va publica in cel mult 5 zile de la data inregistrarii notificarii la sediu

Partidul Convoaca Congresul Constituire

Valabil in:
Adunari Generale (Convocator) Toata tara
     Publicat in: 05 Mar 2023
Partidul S. O.S. ROMÂNIA convoaca Congresul de constituire si alegeri in data de 28.10.2022 in Jud. Sibiu, Localitatea Avrig, Complex Brândușa ora 11: 00

Pokoje Augustowie Https Pokojew Augustowie

Valabil in:
Adunari Generale (Convocator) Toata tara
     Publicat in: 03 Mar 2023
Pokoje w Augustowie https: / / www. pokojew - augustowie. pl tanie noclegi w centrum londynu https: / / www. pokojew - augustowie. pl / noclegi - jeziorem - podlaskie - nad

Anunt publicat prin situl oficial www.anuntuldevest.ro in ZIARUL ANUNTUL DE VEST

Valabil in:
Adunari Generale (Convocator) Toata tara
     Publicat in: 01 Mar 2023
CONVOCATOR
Din 01.03.2023
Administratorul unic al SC SARES SA, societate comerciala cu sediul social in Cluj-Napoca, str. Sobarilor nr 38A, bloc J5, Sp. Com nr 5, jud. Cluj , avand cod unic de inregistrare RO 203030, inregistrata la ORC Cluj cu nr. J12/119/1991, atribuit in data de 22.02.1991, convoaca in conformitate cu dispozitiile art. 117 din Legea 31/1990 republicata, la sediul societatii in Cluj-Napoca, str. Fabricii, nr. 145 A, jud. Cluj, urmatoarea ordine de zi

ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILORPentru data de 05.04.2023, orele 11:00 prima convocare, cu urmatoarea ordine de zi:
Stabilirea datei de inregistrare pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele AGOA. Data de inregistrare propusa este 20.04.2023.
Prezentarea, dezbaterea si propunerea spre aprobare a Raportului de Gestiune al Administratorului Unic privind exercitiul financiar pe anul 2022.
Prezentarea, dezbaterea si propunerea spre aprobare a Raportului Comisiei de cenzori privind exercitiul financiar pe anul 2022.
Prezentarea, dezbaterea si propunerea spre aprobare a bilantului contabil, contului de profit si pierdere privind exercitiul financiar pe anul 2022 si repartizarea profitului.
Propuneri de investitii pentru anul 2023
Prezentarea bugetului de venituri si cheltuieli pentru anul 2023.
Diverse
Actionarii inregistrari la data de referinta 27.03.2023 pot participa la Adunarea Generala Ordinara a actionarilor direct sau pot fi reprezentati si prin alte persoane decat actionarii
Documentele si materialele informative referitoare la problemele incluse pe ordinea de zi a adunarii , precum si formularele si procura speciala pot fi obtinute de la sediul societatii.
Data limita de depunere a procurilor speciale in original este cu 48 de ore inainte de data fixata pentru prima convocare.
In cazul in care la data de 05.04.2023 nu se intruneste cvorumul necesar, in conformitate cu prevederile Legii 31/1990, modificata si republicata, si in conformitate cu actul constitutiv al SC SARES SA, Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor se va intruni la a doua convocare la data de 06.05.2023, in acelasi loc si aceeasi ora.
Administrator unic al SARES SA
GRIGORAS CODRUTA CORINA

Convocare Consiliul Administra Societ Cooperativa

Valabil in:
Adunari Generale (Convocator) Bucuresti
     Publicat in: 28 Feb 2023
CONVOCARE Consiliul de administraţie al Societătii Cooperativa de Consum Pantelimon,întrunit în şedinţa din data de 24.02.2023, convoacă: Adunarea Generala Ordinară si Adunarea Generală Extraordinară a membrilor cooperatori pe data de 20.03.2023 orele 10.00, la sediul societatii din Pantelimon, str. Nicolae Balcescu nr. 7 judeţul Ilfov, cu următoarele: ORDINEA DE ZI a Adunării Generale Ordinare: 1. Raportul Consiliului de Administratie, prezentarea situatiei financiare privind activitatea desfasurata in anul 2022 si fixarea valorii dividendelor; 2. Raportul cenzorului; 3. Stabilirea remuneratiei cuvenite administratorilor si cenzorului pentru exercitiul in curs (2023); 4. Aprobarea descarcarii de gestiune a administratorilor pentru activitatea desfasurata in anul 2022; 5. Aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pe anul 2023, 6. Aprobare înscriere noi membrii cooperatori 7. Pierderea calităţii de membru cooperator (retraşi sau decedaţi) 8. Ratificarea deciziilor luate de către Consiliul de administraţie în anul 2022 şi pana in prezent; 9. Alegerea comisiei de cenzori formata din 2 membri personae fizice (censor plin si censor supleant); 10. Alegerea delegatului la Adunarea Generala a UJCC Ilfov, respectiv a reprezentantului societatii cooperative; 11. Aprobare privind împuternicirea preşedintelui Societatii cooperative de consum pentru semnarea hotărârii adunării generale ordinare; In cazul in care nu vor fi întrunite condiţiile statutare (prezenta a jumătate plus unu a membrilor cooperatori), a doua adunare generala ordinara se convoacă pentru data de 27.03.2023 orele 1000 acelaşi loc si cu aceiaşi ordine de zi. ORDINEA DE ZI a Adunării Generale Extraordinare: 1. Aprobare transmitere in folosinta imobilizari corporale apartinind societatii cooperative de consum (referat pentru aprobare contracte de inchiriere sau contracte de asociere, casari de bunuri, reevaluari de bunuri, etc.) 2. Aprobare privind instrainarea de imobilizari corporale apartinand societatii cooperative de consum conform referat; 3. Aprobare privind modificarea Actului constitutiv, conform aprobarii adunarii generale; 4. Aprobare privind imputernicirea presedintelui Societatii Cooperative de Consum pentru semnarea hotararii Adunarii Generale Extraordinare si a Actului aditional la Actul constitutiv si Actul Constitutiv. In cazul in care nu vor fi intrunite conditiile statutare, a doua adunare generala extraordinara se convoaca pentru data de 27.03.2023 orele 10 00 in acelasi loc si cu aceiasi ordine de zi. Consiliul de Administratie Presedinte Ghetu Ion

Anunturi Online

Anunturi in ziare nationale

Publicati Citatii in ziarul Adevarul

Anunturi Adunari Generale ziare nationale si locale

Cursuri tenis - Grupe copii cu antrenor licentiat

Birou de mediere informare obligatorie - Sector 4, Unirii, Tineretului

Cum dau un anunt de mica publicitate in ziare

Publica anunturi de mica publicitate in ziarul Libertatea


Mica Publicitate Libertatea
Ghid de publicat anunturi in ziarul Libertatea

Cum public anunturi de mica publicitate in ziarul Libertatea?

Pasul 1 - Calculare pret anunturi Libertatea

Pentru a publica anunturi in ziarul Libertatea va rugam sa completati formularul de mai sus: introduceti textul anuntului, alegeti categoria, numarul de aparitii sau zilele de aparitie dorite si selectati ce extraoptiuni doriti.

Dupa ce apasati "Calculeaza" veti primi pretul pentru anuntul dumneavoastra pentru ziarul Libertatea. Daca doriti sa alegeti alta categorie sau alte extra-optiuni puteti reface calculul anuntului pentru ziarul Libertatea de oricate ori doriti.

Pasul 2 - Datele personale si FACTURA PROFORMA anunturi Libertatea

Cand considerati ca anuntul pentru ziarul Libertatea este corect si pretul va convine apasati "Publica" si completati un formular cu date personale pentru a primi factura proforma.

Pasul 3 - Inregistrare anunturi Libertatea pe site

Dupa completarea datelor personale anunturile pentru ziarul Libertatea vor fi stocate in baza noastra de date si un email cu detaliile anuntului, pretul si modalitatile de plata va fi trimis pe adresa dumneavoastra de email.

Pasul 4 - Plata anunturi Libertatea si aparitia in ziarul Libertatea

Dupa plata anuntului pentru ziarul Libertatea acesta va aparea in ziarul Libertatea la datele selectate de dumneavoastra daca specificati zile de aparitie si platiti in timpul necesar sau incepand cu prima editie libera daca alegeti aparitii consecutive.

Cum aleg zilele in care sa apara anunturile pentru ziarul Libertatea?

Pentru a publica un anunt/anunturi in ziarul Libertatea aveti doua optiuni:

  1. Aparitii Consecutive - furnizati un numar de aparitii dorit si dupa plata anuntului/anunturilor pentru ziarul Libertatea acesta va aparea in ziarul Libertatea incepand cu prima editie libera pentru cate aparitii ati ales.
  2. Aparitii Selective - selectati precis zilele de aparitie ale anuntului pentru ziarul Libertatea incluzand ziua si luna. Pentru acest tip de aparitii plata trebuie facuta cu 2 zile inaintea primei zile de aparitie pentru a se putea confirma plata si trimite anuntul/anunturile la publicare in ziarul Libertatea in timp util.

    Daca plata nu este facuta in timp util publicarea zilelor sarite se va face consecutiv dupa datele alese sau la specificatiile clientului in alte editii libere ale ziarului Libertatea.

Cum confirm plata anunturi ziarul Libertatea?

Pentru a confirma plata anunturi ziarul Libertatea va rugam sa trimiteti o poza (copie) a confirmarii de plata la email: office@mediapress.ro sau WhatsApp: 0770.595.458, in cadrul careia sa mentionati si numarul anuntului pentru care s-a efectuat plata.

Cand imi apar anunturile in ziarul Libertatea?

Pentru aparitiile consecutive daca plata a fost confirmata astazi pana in ora 14 anunturile in ziarul Libertatea vor aparea in editia de maine sau prima editie libera a ziarului Libertatea. Daca se confirma plata astazi dupa ora 14 atunci anunturile in ziarul Libertatea va aparea in editia de peste 2 zile a ziarului Libertatea.

Anunturile pentru ziarul Libertatea vor aparea in zilele alese de client pentru aparitiile selective daca plata este confirmata in timp util pentru prima aparitie.

Cum platesc anunturile in ziarul Libertatea?

Plata anunturilor pentru ziarul Libertatea se poate face prin posta (mandat online si mandat postal), prin transfer bancar si prin trezorerie pentru societatile de stat. Toate detaliile privitoare la plata anunturilor pentru ziarul Libertatea le puteti gasi aici.

Clientii din Bucuresti si maxim 5km in jurul Bucurestiului a caror comanda depaseste 450 Lei pot plati in numerar direct prin intermediul unui curier ce se va deplasa gratuit in maxim 2 ore la adresa dumneavoastra.

Pot primi ziarul Libertatea cu anunturile mele?

Pentru a primi editia ziarului Libertatea in care vor aparea anunturile dumneavoastra va rugam sa bifati optiunea "Vreau sa primesc ziarul (le) in care public anuntul" din formularul de calcul al pretului anuntului pentru ziarul Libertatea.

Clientii care nu au ales optiunea si au nevoie de ziarul Libertatea sunt invitati sa sune la sediul nostru la numarul de telefon 0724.572.505.

Cum pot afla numarul anunturilor publicate in ziarul "Libertatea"?

Pentru a afla numarul anunturilor publicate in ziarul "Libertatea" va rugam sa ne sunati la numarul de telefon 0724.572.505 iar un reprezentant al societatii noastre va va ajuta.

Exemple anunturi la rubricile Adunari generale(AGOA, AGEA) in ziarul "Libertatea"?

Consiliul de administratie al .....................................................persoana juridica romana, sediul ................................................. J.../......./2010, CUI ............., in temeiul Legii ...../...... succesiv modificata si republicata si Statutului societatii, convoaca Adunarea Generala Extraordinara pentru data de ..........., ora ........, la ........................................... , pentru prima convocare, iar la data de ..................., ora ............ la aceeasi adresa pentru a doua convocare, in cazul in care cea dintai adunare nu s-ar putea desfasura din cauza neindeplinirii conditiilor legale, cu urmatoarea Ordine de Zi: 1. Aprobarea modificarii si completarii statutului societatii, astfel: Art...... alin....... se modifica astfel:

Desemnarea persoanelor imputernicite sa reprezinte societatea pentru inregistrarile si actualizarile la ORC, BVB si CNVM. La adunarile generale sunt indreptatiti sa participe toate persoanele care au calitatea de actionar si sunt inregistrate in Registrul actionarilor societatii tinut de ................................, la sfarsitul zilei de ..................... stabilita ca data de referinta. Accesul actionarilor inscrisi in registrul actionarilor societatii, pastrat la ............................... la data de referinta in locul in care se desfasoara adunarile generale ale actionarilor, este permis prin simpla proba a identitatii acestora, facuta, in cazul actionarilor persoane fizice, cu actul de identitate valid sau, in cazul actionarilor persoane juridice si fizice reprezentate, cu procura speciala emisa de societate data persoanei fizice care le reprezinta sau cu alte acte in forma autentificata din care sa rezulte ca sunt reprezentantii legali ai acestora. Procurile speciale vor fi depuse/expediate intr-un exemplar original la sediul societatii din ....................................................................., inainte de ................................ (data postei de expediere), sub sanctiunea pierderii exercitiului dreptului de vot prin reprezentant in adunarea generala. Procurile care nu contin cel putin informatiile cuprinse in formularul de procura speciala pus la dispozitie ............................................... sau care nu sunt transmise in termenul prevazut mai sus nu sunt opozabile societatii. Formularele de procura speciala se pot ridica intre orele ................... in zilele lucratoare, de la sediul societatii mai sus mentionat incepand cu data de ...................... Alte documente si informatii vizand probleme inscrise pe ordinea de zi a adunarii pot fi consultate sau procurate contra cost la sediul societatii de catre persoanele ce isi demonstreaza calitatea de actionar si identitatea, incepand cu data de ..............., intre orele .................... in zilele lucratoare. Data de inregistrare este propusa a fi ...................... Informatii suplimentare la ................................

Cum public anunturi in ziarul Libertatea pentru atribuire Fonduri Europene nerambursabile?

Definitie anunturi in ziarul Libertatea pentru atribuire Fonduri Europene nerambursabile: Prin FONDUL SOCIAL EUROPEAN, respectiv Programul Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 - 2013 "Investeste in oameni!" intelegem Fondurile europene, acele instrumente financiare create de Uniunea Europena, pentru Romania si statele membre UE cu scopul de a dezvolta anumite domenii si a sprijini tarile membre la atingerea anumitor standarde de dezvoltare, atat economica, dar si sociala sau culturala.

Sunt doua modalitati de publicare a anunturilor in ziarul Libertatea pentru fonduri structurale:

1. MARE PUBLICITATE - CU SIGLELE Uniunii Europene
Pentru a publica un anunt ce face obiectul "definitiei" in ziarul Libertatea la MARE PUBLICITATE va rugam sa trimiteti un mail la office@mediapress.ro cu textul anuntului insotit de siglele ce trebuiesc inserate in macheta (modul) dvs. Grafica impusa de fondurile europene va fi realizata de societatea noastra GRATUIT. Deoarece este o procedura stricta va invitam sa ne contactati la nr. de telefon 0721.213.403 pentru lamuriri suplimentare.

2. MICA PUBLICITATE - FARA SIGLELE Uniunii Europene
Pentru a publica un anunt ce face obiectul "definitiei" in ziarul Libertatea la mica publicitate va rugam sa completati formularul de mai sus: introduceti textul anuntului, alegeti categoria, numarul de aparitii sau zilele de aparitie dorite si selectati ce extraoptiuni doriti.

Dupa ce apasati "Calculeaza" veti primi pretul pentru anuntul dumneavoastra in ziarul Libertatea. Daca doriti sa alegeti alta categorie sau alte extra-optiuni puteti reface calculul de oricate ori doriti.

Pasul 2 - Datele personale si FACTURA PROFORMA pentru anunturi Libertatea

Cand considerati ca anuntul pentru ziarul Libertatea este corect si pretul va convine apasati "Publica" si completati un formular cu date personale pentru a primi factura proforma.

Pasul 3 - Inregistrare anunturi Libertatea pe site

Dupa completarea datelor personale anuntul dumneavoastra pentru ziarul Libertatea va fi stocat in baza noastra de date si un email cu detaliile anuntului, pretul si modalitatile de plata va fi trimis pe adresa dumneavoastra de email.

Pasul 4 - Plata anunturi Libertatea si aparitia in ziarul Libertatea

Dupa plata anuntului pentru ziarul Libertatea acesta va aparea in ziarul Libertatea la datele selectate de dumneavoastra daca specificati zile de aparitie si platiti in timpul necesar sau incepand cu prima editie libera daca alegeti aparitii consecutive.

Exemple anunturi Libertatea la rubrica DIVERSE

Anunturi Libertatea Diverse (pentru anunturi de mediu sau sentinte judecatoresti)

SC............................ SRL, cu sediul in Str. ..........., nr. ......., sector ......., Loc............, inregistrata la O.N.R.C. -O.R.C.T.B. cu CUI nr. ......., informeaza pe cei interesati ca s-a depus solicitarea pentru emiterea autorizatiei de mediu pentru activitatea: "........................." desfasurata in Str. .............., nr. ...., sector ......localitatea. Informatii se pot solicita la sediul Agentiei pentru Protectia Mediului ................., din ........., Str............., intre orele ..... - ........, de luni pana vineri. Propuneri sau contestatii se pot depune la sediul A.P.M. .........., in termen de 10 zile de la data publicarii prezentului anunt.

Anunturi Libertatea DIVERSE (sentinte judecatoresti)

JUDECATORIA .................... din Loc .................- Sectia .............., Sentinta ................nr........., Sedinta Publica (din data .............din dosar nr.............. Instanta constituita din: Presedinte: .................si Grefier: .............. Respinge/Admite actiunea formulata de reclamantul ................., cu domiciliul in Loc............., str. ....................., nr.........., sector ............, in contradictoriu cu paratul ...........................cu domiciliul in loc................, str. ....................., nr......, bl.........., sc........., et........., ap.........., sector ........... citat si prin publicitate, ca intemeiata / neintemeiata. Cu drept de recurs in 15 zile de la comunicare. Pronuntata in sedinta publica, astazi .............

Exemple anunturi Libertatea CITATII

Anunturi Libertatea Citatii

NUMITUL .................cu ultimul domiciliu cunoscut in ................, Str. ..............., nr. ......., bl. ........, sc. ...., et. ....., ap. ......., sect. ....... este citat (chemat) in data de .......... Ora......... la Judecatoria ...........cu sediul in ............., Str. .........., nr. .........., sect. ........, Completul ....... camera .......... in calitate de parat in dosarul nr. ................, pentru cauza.......... reclamanta fiind ..................

Exemple anunturi Libertatea OFERTE SERVICIU (Locuri de munca)

Anunturi Libertatea Oferte Serviciu (Locuri de munca)

SC Media Press Publishing SRL angajeaza DIRECTOR DEZVOLTARE. Cerinte obligatorii: 1. Absolvent/a a Facultatii de Comunicare si Relatii Publice "David Ogilvy" , sau A.S.E. (Marketing) ori S.N.S.P.A (Facultatea de Comunicare si Relatii Publice) 2. Cunoasterea lb.engleze excelent scris/vorbit; 3. Persoana foarte corecta, sociabila, comunicativa si in acelasi timp exigenta, rezistenta la stress, disponibilitate program prelungit, disponibilitate deplasari in diferite orase din Romania, capabila de a lua masuri decisive dar obiective, carnet conducere categoria B minim 1 an. Avantajele candidatului: 1. Cunoasterea altor limbi straine de circulatie internationala cum ar fi franceza, germana, araba; Absolvent al masteratului sau doctoratului in cadrul facultatilor sus mentionate; Aspect fizic placut. Se ofera: masina serviciu, telefon mobil, notebook, pentru deplasari in alte orase se asigura cazarea si masa la categoria 3 stele, + o diurna zilnica de 30 Euro, salariu 1.200 Euro/ lunar. Aplicati CV-urile dvs obligatoriu atat in lb. romana cat si in lb. engleza insotite de o copie a diplomei de licenta pe adresa de e-mail: irina.scarlat@mediapress.ro. pana cel tarziu 12 decembrie 2023. Toti candidatii care indeplinesc conditiile mentionate vor primi un raspuns.

Exemple anunturi Libertatea PIERDERI

Anunturi Libertatea Pierderi (acte firme, persoane juridice)

SC ....................... SRL cu sediul in ................, Str. ................nr. .........., sector ....... cod identificare fiscala ..............numar registrul comertului ................declara pierdut certificat constatator emis in baza declaratiei tip pe proprie raspundere pentru autorizarea activitatii.

Anunturi Libertatea Pierderi (acte persoane particulare)

PIERDUT legitimatie student , carte identitate, pasaport pe numele ..............., eliberat de ............................ IL declar nul.

Exemple anunturi Libertatea LICITATII

Licitatii sau Achizitii publice (Institutii de stat)

Primaria Municipiului ............., cu sediul in ............., strada ................, nr. ........., cod fiscal nr. ............., tel. ..............., fax. ............., persoana de contact d-nul ................tel. ................, in calitate de ............, organizeaza: I. Licitatie publica deschisa in vederea vanzarii unor imobile. Obiectul vanzarii il reprezinta: 1. .................................la un pret de pornire al licitatiei de .......Euro , la care se adauga TVA. Pretul de achizitionare al caietului de sarcini este de ..... Taxa de participare la licitatie este de ................. Documentatiile de atribuire si caietele de sarcini privind organizarea si desfasurarea licitatiei se pot gasi la sediul Primariei ..............., Serviciul ............., camera .......... Nu vor participa la licitatie persoanele juridice sau persoanele fizice care: au debite fata de Primaria .................; sunt in litigii cu.............; Locul si data limita pentru primirea ofertelor: Sediul Primariei .............., registratura primariei, pana la data de .............., ora ........... Locul si data desfasurarii licitatiei publice deschise: Sediul Primariei ............, sala de sedinte, in data de ...............ora .......... Fiecare oferta trebuie depusa intr-un exemplar. Contestatiile aparute vor fi solutionate de catre ..................., cu sediul in ............., strada ........., nr. ..........., tel. .........., fax ............ Data transmiterii anuntului de licitatie este ............... La licitatie vor putea participa cu oferte doar investitorii care au prezentat documentele de participare, in forma si continutul specificate in caietul de sarcini si documentatia de atribuire. Ofertantii raman angajati prin termenii ofertelor lor pentru o perioada de .......de zile de la data depunerii ofertelor. Informatii suplimentare se pot obtine de luni pana vineri intre orele ..............la camera ............din sediul Primariei..................

La ce categorii pot publica anunturi in ziarul Libertatea?

Calcul pret pe loc

Calculul pretului pe LOC!

Completezi textul anuntului, numarul de aparitii dorite si optiunile (chenar, bold etc.) si apoi poti face calculul pretului anuntului PE LOC! Calculul poate fi refacut pana se incadreaza in asteptarile tale.
Factura proforma mica publicitate Libertatea

Factura proforma si fiscala

Dupa calcularea anuntului si completarea datelor personale sau ale firmei vi se va genera automat o factura proforma pe baza careia veti plati. Dupa achitarea anuntului veti primi prin curier factura fiscala.
Date de aparitie mica publicitate in ziarul Libertatea

Date de aparitie

Poti selecta aparitia anuntului in date consecutive incepand cu prima editie libera sau poti alege datele specifice in care anuntul sa fie publicat.
Modalitati de plata mica publicitate Libertatea

Cum platesc?

Platesti prin posta, ordin de plata, in trezorerie (doar pentru societatile de stat). Pentru mai multe detalii apasati aici.
21 Mar 2023
#boycotAustria